Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

Geen probleem! Dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door de Zelfstroom app te openen en op het inlogscherm onderaan op “Wachtwoord vergeten” te klikken.

Vul je e-mailadres in (waarmee je bij Zelfstroom bekend bent) en klik op “Verzenden”. Je ontvangt nu een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Tip: krijg je de e-mail niet binnen, controleer voor de zekerheid je ongewenste items of spam.

Ik heb mijn wachtwoord gereset, maar krijg nog steeds een foutmelding

Lukt het niet om in te loggen, na het instellen van een nieuw wachtwoord? Krijg je bijvoorbeeld de melding “Token invalid”? Sluit dan de Zelfstroom app volledig af; dus laat hem niet op de achtergrond open staan.

Vervolgens kan je na een uur de app opnieuw openen en inloggen met het nieuwe wachtwoord. Soms heeft het systeem meer tijd nodig om de administratie goed te verwerken. Het is niet nodig om de app volledig te verwijderen, van je telefoon, en opnieuw te installeren.

Kom je er, na het volgen van deze stappen, niet uit? Neem dan contact met ons op. Een van onze collega’s helpen je graag! We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00u tot 17.00u door te bellen naar 085 – 20 10 160.

Hebben we je vraag beantwoord?

Dank je wel, fijn om te horen dat we je vraag hebben beantwoord!

Wat gaat er niet goed?