Zo werkt de klantenservice van Zelfstroom

Hoe werkt de klantenservice van Zelfstroom?

We vinden het bij Zelfstroom erg belangrijk dat iedereen zo snel mogelijk geholpen wordt, want als je een vraag hebt, dan wil je daar antwoord op. Daarom hebben we natuurlijk een klantenservice bij Zelfstroom. Om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, kun je bij Zelfstroom op drie verschillende manieren een antwoord vinden op je vraag.

Het klantenservice portaal

Vrijwel niemand weet alles. Een monteur weet veel over de technische installatie en iemand van de administratie weet weer alles over jouw gegevens. Daarom is het voor ons erg handig als we weten waar jouw vraag over gaat. Want hoe beter wij weten waar jouw vraag over gaat, hoe sneller we je kunnen helpen.

Hiervoor hebben we bij Zelfstroom de klantenservice. Hier hebben we de verschillende onderwerpen waarover jouw vraag kan gaan op een overzichtelijke manier gegroepeerd. Hierdoor kun jij zelf meteen het antwoord op jouw vraag vinden, dan ben je natuurlijk het snelst geholpen.

Direct zelf regelen

Stel ons je vraag

Heb je het antwoord op je vraag zelf niet kunnen vinden, dan kun je een contactformulier invullen en versturen. Via dit formulier laat je je gegevens achter en stel je de vraag. Wij gaan dan achter de schermen meteen aan de slag om een antwoord te vinden en nemen zo snel mogelijk contact met je op om je vraag te beantwoorden. Heb je een ingewikkelde vraag en wil je er graag iemand over spreken, dan kun je je vraag natuurlijk ook telefonisch stellen.

Bel: 085 - 20 10 160

Ma – Vrij: 09:00 – 17.00 uur

Stel je vraag online