Waarom zit er verschil in de energietarieven van mijn offertes?

Het kan voorkomen dat er verschil zit tussen de energietarieven in de Alles-in-één offerte en de offerte voor aanvullende energie die je later van ons ontvangt. In onze zonnestroomsysteem-offertes maken we gebruik van de energietarieven van Energyhouse die in de week van het maken van de offerte op dat moment actueel zijn. Wanneer er enige tijd zit tussen het opmaken van je Alles-in-één offerte voor het zonnestroomsysteem en je offerte voor aanvullende energie, dan kan het zijn dat de geldige energietarieven in de tussentijd iets zijn gewijzigd. Door wekelijks de energietarieven actueel te houden, kunnen wij altijd scherpe prijzen aanbieden. Zijn je energietarieven eenmaal vastgelegd in een vast contract, dan wijzigen jouw energietarieven niet meer en blijven deze voor de gehele looptijd van je energiecontract gelijk.

Vanwege de huidige energiemarkt is het niet mogelijk om bij Zelfstroom een vast of variabel energiecontract af te nemen.

Lees meer over

Hebben we je vraag beantwoord?

Dank je wel, fijn om te horen dat we je vraag hebben beantwoord!

Wat gaat er niet goed?